Skomänniska är jag inte.

Idag har det inte hänt särskilt mkt, var i Ullared en sväng. Är nästan helt tvungen att köpa nya skor snart.. Det verkar som om det är hål i mina gamla.. Märkligt, eller hur? In och ut ur fyra skoaffärer, men hittade jag ngt som jag ville ha? Nope, självklart.. Men sån är ju jag. Är ingen skomänniska antar jag, hade jag varit det så hade jag nog haft väldigt mkt skor. Vet inte ens hur många par skor jag äger, tre eller fyra par kanske? Inte särskilt många..

Men jag hittade iaf en grytvante och en grytlapp där det står BBQ på, som jag ska ha när jag flyttar hemifrån! Nice va? Kostade bara 10:-, så då är man ju bara tvungen att slå till, eller hur? Ville köpt väldigt mkt mer, men för min del gäller det att hålla i pengarna just nu, lite surt men man får bita ihop.

Annars har det inte hänt ngt idag, var ute och gick i ca. 1 timma innan, då kände jag mig riktigt duktig! Med musik i öronen självklart! Råkade skrämma upp två rådjur också, så ja, så hemsk är jag med andra ord.
Har ni gjort idag?

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback