Parlino får tummen ner.

Gaaah!! Helvetes-Parlino, det är fan det minsta man kan kalla dom, helt ärligt. Porteras från Comviq till Parlino imorn och jag har inte fått något nytt simkort, härligt va? Inte det minsta. Så från kl. 03.00 i natt så har jag inget nummer, helt klockrent! Trodde att Parlino skulle vara bra, men det verkar som om det inte stämmer särskilt värst mycket. Det här va fan det sista jag behöver nu. Jag hoppas verkligen att det dimper ner ett simkort från dom imorn i brevlådan. Annars så blir jag jävligt förbannad på dom. Och så har dom inget telefonnummer heller, hur jävla ironiskt är inte det egentligen? Ett telefonbolag som inte har något eget telefon nummer!?!

Jaja, praktiken har iaf gått bra denna veckan, sätta in papper i pärmar, skicka iväg brev och broschyrer, göra julkort, skriva ut julkort och en massa saker, var till och med så jobbig mot kopiatorn/skrivaren att den gick sönder, men den går att laga, sen tror jag inte att det var mitt fel heller utan Måns fel (en kille på jobbet). Han skulle nämligen skriva ut något före mig, så vi skyller på honom. 
Imorn blir det in till Kinna för att signa kontraktet, träffa Emil, lämna in ansökan till Netto och sedan hem med 1-bussen för att prata med dom på Älekulla Livs om jobbtider sista veckan i oktober, alltså höstlovet, det verkar som om jag kommer få jobba lite då och tjäna lite pengar, gött som fan.

papper--->pärm
Alla dessa papper som ligger i dessa kuverten skulle in i denna pärmen och det var inte gjort på några sekunder inte, det tog väl 1,5-2 timmar åtminstonde. Pärmen va väldigt tjock efter det..

Har fått ett mat/barbord och 4 höga stolar idag också. Så nu kan du titta in efter jobbet och fika någon gång Nicole när jag har flyttat. För nu har vi något att sitta på och ha fikat på! ;)


Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nicole

Orka Parlino, 3 är bäst =P Iaf av alla jag testat och det är några stycken (Telia, Comviq, Halebop, Parlino)...



Jamen så bra =) Det ser jag fram emot!

Puss på dig <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback