Lägga ner?

Det är snart en vecka sedan jag skrev. Men jag har inget att skriva, all min skrivarlust är som försvunnen. Jag känner inte för det längre. Grejjen är väl kanske mer att jag inte vet vad jag ska skriva om. Det känns helt meningslöst att skriva om vad man har gjort under dagen, för jag gör oftast samma grejer hela tiden. Jobba, städa, träffa kompisar eller slappar.

Jag vill iaf säga att söndagen var otroligt kul och härlig. Jag vill vara med om det igen. Någon gång, snart. Men att få tillbaka min skrivarlust, det kommer nog ta ett tag. Funderar på om jag ska sluta skriva över huvudtaget. Varför ska jag skriva om något som inte är intressant? Som det här, det är fruktansvärt ointressant. Lägga ner bloggen kanske? Eller helt enkelt inte skriva så mycket mer?

Förmodligen dyker det inte upp så mycket nytt här. Jag är ledsen, men jag har ingen inspiration eller motivation till att skriva längre.

Permalink Känslor & Tankar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback