Har full koll.

Tredje tvätten är i maskinen och två tvättar håller just nu på att torktumlas. Jag har dammsugit och duschat. Har en tvätt kvar som ska in i maskinen och två som ska torktumlas. Jag har koll på allt! Sedan så ska jag bädda rent i sängen, diska och om jag orkar så ska jag damma med. Sedan ska jag nog ta och göra mig lite mat. Sedan tycker jag allt att jag förtjänar att få titta lite på film, alltså. Imorgon ska jag umgås med mami och syster. Så uppstigning ur sängen blir runt 9:00. De skulle anlända runt 10:00. Men känner jag mami rätt, så blir det tidigare. Nä, nu måste jag röra på mig, innan jag blir rastlös.

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Caroline

Sv: Göööött! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback