Powernap.

Jag älskar verkligen att ta en powernap. Speciellt när man gått upp kl. 4 på morgonen för att börja jobba kl. 5. Däremot gillar jag inte att höra hur det plingar på dörren. Personen ifråga som plinga hann gå innan jag var uppe på benen och sängen för att öppna dörren. Går och lägger mig igen, 10 minuter senare så ringer min mobil. Det är Tim:

"Vafan är du någonstans?"
"Hemma?"
"Men jag var ju där, det var ju ingen som öppna!"
"Jag sover.."
"Men, dåliga människa!"
"En dålig människa som går upp kl 4 på morgonen."
"Aha, okej, hej då!"
Lyckas somna om, då ringer mitt larm på telefonen. Jag älskar mina powernaps, när jag väl får sova under tiden jag har de.
-.-'

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Cissi

Hahahahahahaha xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback