Chefens, chefs, chef!

Hann inte blogga igår, eller rättare sagt, jag skrev ett blogginlägg men så kom det fram en såndär grå ruta ni vet? Så mitt inlägg försvann självklart. Sen så kunde jag knappt komma in på blogg.se. Så jag hade stora problem igår, men nu är jag här igen. Har precis satt igång ugnen, ska göra lite pommes och korv tänkte jag. Har handlat både idag och igår, så nu har jag handlat mat för 300:-. Så nu har jag mat ett tag. Imorgon kommer jag bli bjuden på smörgåstårta, det gillar vi skarpt! Det är för att mami fyller år idag, men jag kan inte åka hem förrän imorgon, pga min praktik.

Idag har jag fått sitta i kassan, i lite över timma. Vilket var skit-kul! Jag trivs där, men jag upptäckte att jag trivs bäst i den kassan med alla kampanjvaror. Den andra kassan kändes så.. Konstig. Sen blev det ju lite städ-jobb, varuupp-plockning och frontning. Fick träffa chefens, chefs, chef idag! Hängde ni med på den? Haha, lite krångligt, men han var jätte-trevlig och fråga vad jag fick göra och om de var snälla mot mig. Och så att jag inte fick städa hela tiden.

Nä, nu ska jag ställa in pommesen i ugnen!

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback