Drömprinsen.

Jag sitter och väntar på att den där drömprinsen ska ramla in genom dörren. Jag undrar om han någon gång under mitt liv kommer att göra det? Han som får en att känna sig.. Ja, bra, liksom. Den som faktiskt gör en lycklig. Jag har undrat länge.. Finns han tro?

Jag undrar hur min drömprins ser ut, kanske är han blond, svarthårig eller brunett? Jag hade nog gillat det sista. Undrar om han har blåa ögon, eller gröna, kanske bruna? Gröna ögon är fint, jag gillar gröna ögon. Men bruna är verkligen inte fult heller, egentligen är ingen ögonfärg ful, jag tycker alla har fina ögon, ibland tycker jag att jag själv har fina ögon. Men det inträffar väldigt sällan. Men jag tror inte drömprinsen finns, eller jag vet inte riktigt. Jag vet nog inte riktigt vad jag ska tro. Känner man riktigt starkt för någon, så är det klart att han blir drömprinsen, för tillfället, eller förhoppningsvis några år framåt, eller ja, tills döden skiljer en åt.

Men Mr. Right finns inte, det har jag och Elin konstaterat. Jag har då aldrig sett en Mr. Right, faktiskt. Drömprinsen kanske finns, men inte Mr. Right. Men Mr. Snyggo finns, han har jag sett. Han var.. Snygg. Väldigt snygg! Det är konstigt egentligen, enligt alla filmer så har alla tjejer drömt om sitt stora drömbröllop sen de var små, men jag har då aldrig egentligen tänkt på det. Jag har alltid kännt, varför ska jag gifta mig överhuvudtaget? Jag kan lägga de pengarna på väldigt mycket annat. En soffa, till exempel. Det är jag i större behov av just nu än ett bröllop. (Sen så är soffan billigare också, så då kan jag köpa en soffbord till soffan med!). Vilka tankar jag har en fredag!

Puss&Kram

Permalink Känslor & Tankar Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Camillamon

Hahaha :P du e knasig!!! Men håller med - ett bröllop e fan dyrt xD

Postat av: Angelica

Ja, ibland kan man fundera och fundera men inte bli något klokare. "/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback