En lördag.

Idag är det lördag, folk ska ut. Förmodligen inte jag, är trött och lite seg i huvudet. Jag är medbjuden upp till Gbg tillsammans med Big Q och lite folk. De ska tydligen till något som heter Parken. Men nej, det lockar inte. Jag vill ut, men jag orkar inte åka ändå upp till Gbg för att gå ut. En hemmakväll får det bli, idag igen. Sen så är jag inte helt frisk och jag känner inte för att dricka om jag inte är helt frisk.

En tripp hem till Jill blev det denna dag, äta god mat och umgås med henne, Big Q, hans bror och Jessica. En kompis från Gbg. Det var riktigt trevligt, inte träffat Jessica sen.. Ja, en tid tillbaka. Några år faktiskt, så det var kul. Förmodar att jag sticker över sen igen, men jag tänkte att jag gör en liten update här först.
Inatt så sov Cissi här. Det var mysigt, vi låg och pratade i flera timmar och tillslut så somnade vi och helt plötsligt var det morgon. Ja, en hel del fick vi sagt igår. Det var skoj, få ur sig lite aggresioner. Det behövs ibland.

Nä, ska man börja trampa iväg igen tro? Förmodligen blir det så. Orka sitta hemma själv och inte göra något. Det är inte kul. Jill och Jessica, here I come, haha!

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback