Går inte att glömma, tydligen.

Alla hjärtans dag blev firat idag ändå, trots att jag hade tänkt att den inte skulle existera i år. För att jag inte har någon att fira den med. Men den existerade ändå. Det var såhär, Tim ville komma över en stund och det gjorde han och då dök det här samtal upp mellan oss:

- Du vet väl om att det är alla hjärtans dag idag va? (Tim)
- Jo, och det hade jag tänkt att glömma iår. Tänkte att den inte skulle existera iår. (Jag)
- Jaså, varför det? (Tim)
- Ja, jag har ju ingen att fira den med ändå. (Jag)
- Du kan fira med mig. Vi firar den tillsammans! (Tim)

Det slutade iaf med att jag fick en jättekram av honom och en alla hjärtans dag-fika tillsammans med honom bestående av kaffe (för honom), vainljtea (för mig), bullar och hallongrottor. Och en hel del prat. Det blev faktiskt ganska mysigt ändå. Enkelt och lätt, inte direkt något avancerat men kul. Så jag fick firat den iår ändå, fast än jag hade tänkt att glömma av det. Men det går tydligen inte att glömma av alla hjärtans dag, vilket jag trodde.

Efter det så gick jag hem till Cissi, ja, ni hörde rätt! Jag gick hela vägen dit OCH hem sedan. Kallt men med musik i öronen funkar allt! Jag blev faktiskt erbjuden skjuss av Tim, men jag hade inte bestämt mig om jag skulle till Cissi när han var här, så jag fick helt enkelt gå istället. Där fick jag mat, som jag inte alls hade trott. Men det var riktigt gott. Sedan blev det en hel del prat med Cissi också, som behövdes faktiskt, fast vi sa egentligen inte mycket, men det vi sa det täckte in en hel del. Och nu är jag hemma, fast det har jag varit i ca. 2 timmar iaf. Nu ska jag in i duschen och värma mig, sen är det snart dags för sängen.

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ♥ MeDinA ♥

tack så mycket :D



allt bra idag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback