Händig kvinna.

Går dagarna bara snabbare och snabbare? Eller är det bara jag som tycker det? Skumt, i så fall. Jag tycker dagarna bara flyger iväg nu för tiden. Jaja, det är la tur det så att de inte segar och gör veckorna skitlånga!

Idag har jag köpt mig en fåtölj, och jag har monterat ihop den själv med! Ibland undrar jag om jag inte är lite händig ändå? Ett nattduksbord och en fotölj, undrar vad det blir härnäst?

Det blev nog inget på Hemköp iaf, fick pratat med den personalansvarige idag och de hade tydligen fått in en praktikant från Arbetsförmedlingen. Nu hoppas jag skarpt på timmar på Netto!

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Camillamon

Ja fy fan gravid vill man ju inte bli just nu :P har ju gjort gravtest innan med man har aldrig varit nervös, inte alls faktiskt.. För jag har liksom kännt på mig att det är lugnt.. Men den här gången va jag inte lika säker :P haha.. Hua

Postat av: Nicole

Ja, det hade vart skoj =) Han addade mig på FB igår =) Kram Nicole

Postat av: Cissi

GO CAMILLA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback