Smörgåstårta.

Sitter hemma i Älekulla just nu. För första gången på en månad. Helt ärligt, det har gått så lång tid. Undrar när nästa gång blir? När min syster fyller år kanske? Det är i juni. Det är en bit kvar. Jag ska sova på soffan i natt, skönt. Inte så, egentligen. Det kommer nog bli ganska obekvämt. Jag saknar min säng. Men jag har iaf fått träffa min katt idag, det gillar jag. Jag tycker om honom.

Min syster gör te till mig och henne nu. Vaniljte. Det ska bli gott. Nä, nu ska jag vara social och umgås lite. Btw, jag har ätit smörgåstårta idag, det var jätte-gott!

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nicole

Låter kanonmumsigt! Både med thé (min favoriut är förresten vanilj) och smörgåstårta. Hälsa grattis till din mami! Puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback