Snart slut.

Jag vill ha pizza! Jag är så jävla sugen på pizza så det är inte klokt! Men nej, jag ska inte gå och köpa någon pizza, jag lovar! Jag ska se om jag kan göra något gott att äta här hemma istället. Hmm, but what? Sista veckan på Netto börjar närma sig nu. Inte kul, jag vet verkligen inte vad jag ska göra sedan! Jag måste förmodligen hitta en ny praktikplats, för jobb finns ju inga att söka.

Btw, var inne och läste i Nicoles blogg innan om kungahuset och Fredrik Reinfeldt bland annat, och jag håller med dig Nicole. Varför ska svenska folket betala för hans bastu? Helt sjukt! Varför ska skattepengarna gå dit? Låt skattepengarna gå till det som behöver det mest istället. Äldre, försvaret etc. Inte hans bastu, för om de gör det, borde inte de som skattar ha tillgång dit då, egentligen? Jag menar, det är ju ändå skattebetalarna som har betalt den, så fritt fram. En bastu finns till ert förfogande! Dock så förstår jag om ni inte vill bada bastu i hans bastu, faktiskt.

Nu ska jag ha mat!

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nicole

Visst är det så. Psykat system vi har i Sverige. Hoppas verkligen att många röstar nu i September. Några moderater vill vi minsann inte ha vid makten längre, allt spårar ju ut fullständigt... Puss o kram på dig, sötmaja <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback