Är man packad eller?

Eftermiddagen har verkligen bara gått till packning, isärskruvning av olika möbler, damning och urkoppling av elgrejer. Kände mig nästan teknisk där ett tag. Men inte sen när jag insåg hur dammigt det faktiskt blir bakom en dator.. Så just nu står ett helt berg av lådor och påsar i vardagsrummet som väntar på att bli fraktade till Kinna imorgon.

Förmiddagen bestog mest av djurskötsel och telefonprat faktiskt. Djurskötsel pga att vi är hundvakter, kattvakter och fårvakter. Härlig kombination va? Så det blev matning av får och katter, och sedan även en dusch för hunden, för han luktade väldigt, väldigt illa. Och han ville inte alls duscha men snäll som hunden är så gick han in i duschen, dock väldigt motvilligt. Men när han var färdigduschat så blev han jätteglad och hans päls blev jättemjuk och gosig. Så nu är det riktigt mysigt att klappa honom.
Telefonpratande blev för att vi har fått en uppgift från Borås Folkuniversitet som ville att vi skulle ringa runt till lite företag och fråga lite frågor. Sagt och gjort, nu har jag bara två kvar och ringa till och de ska jag ringa imorgon, sen så kan jag skicka in den här uppgiften, så är det gjort.

Imorgon så blir det färdigpackning för min del och sedan Kinna. Nice! Packat schema just nu, och det gillar vi!

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback