Bara en fantasi.

Allt är bara en fantasi, eller hur? Egentligen ligger jag inte här sjuk och förkyld och har inte precis kollat klart på första skivan av Vänner, säsong 7. Utan egentligen är jag ute och festar med Anna-Sara och dom för att hon fyller år. Och egentligen är jag inte arbetslös, utan jag har ett jobb. Ett välbetalt jobb till och med! Och en egen stor, rymlig och fin lägenhet. Allt det, det har jag, eller hur?

Ska nypa mig i armen, vänta lite! Aj, okej.. Det var ingen fantasi. Jag ligger här sjuk och förkyld, har precis tittat klart på första skivan av Vänner, säsong 7. Och jag är inte ute och festar med Anna-Sara och dom nu när hon fyller år. (Fast nu när jag kollar på klockan så ser jag att hon inte fyller år längre.. Nu är den nämligen 00.02.) Och jag är arbetslös och är nog mer desperat ute efter välbetalt jobb så att man kan ha en stor, rymlig och fin lägenhet.
Men egentligen så ska jag inte klaga. Jag är sjuk, okej, men jag blir ju förhoppningsvis frisk snart. Och festa, det kan man egentligen göra när som helst, fast Anna-Sara fyller ju iofs inte år när som helst.. Så det kan ju bli ett litet problem.. Och ett jobb, det kommer. Det har bara inte hittat mig än, eller jag det. Och en lägenhet har jag ju faktiskt, kanske inte stor och rymlig. Men fin ändå. Dock har jag ju inte flyttat in i den än. Men snart, om en vecka kanske jag sitter där i lägenheten och faktiskt skriver om det. Och jag är glad, min fantasi är det inget fel på, men man ska aldrig sluta drömma eller sluta ha ett mål, det är något som jag har lärt mig tack vare väldigt många fina och underbara människor i mitt liv.

Och Anna-Sara förresten, grattis på 21-årsdagen! Hoppas att du haft en superkväll, för det är du värd!
Puss&Kram

Permalink Känslor & Tankar Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nicole

Krya på dig, gumman!

Puss & Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback