Besviken, kall och snöstorm.

Jag trodde inte att du var en sånhär människa, jag är besviken och ledsen på samma gång. Jag fattar inte. Inte längre. Ingenting. Nu orkar jag inte, nu vill jag inte veta av dig, kom inte tillbaka, för jag tar dig inte tillbaka. Inte nu, eller om en månad. Men vem vet, kanske i framtiden, någon gång. Men inte nu, för jag orkar inte.

Det är snöstorm, kallt och hemskt. Nu drar jag igång Spotify på hög volym (alltså så högt som det går på min stackars mobbade dators högtalare) och bara är. Maten är uppäten, det ända som är kvar att göra är att diska och duscha, sen är jag klar för den här dagen. Funderar på om jag ska flytta fram min tvätt-tid en vecka, jag har ingen tvätt att tvätta typ. Hur ser min resterande vecka ut tro?

Torsdag: Praktik, 7-14. Träffa Martina och kanske träffa Felix och Cissi.
Fredag: Ledig, jobbsökande och kanske träffa Tim (har ingen aning än). Tvätta?
Lördag: Utgång med Angelica och Cissi iaf. Angelica sover här.
Söndag: Ingen aning, men förhoppningsvis bara slappa!

Oj, ja, inte så mycket då, egentligen. Nu ska jag hitta på något annat.

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback