Fixat och donat.

Hade min första tvätt-tid idag, mellan 12-17. Hade iofs bara två tvättar, så det var ju gjort på en timme. Men nu hänger det i torkrummet och torkar. Har precis kommit ur duschen också. Och nu ska jag snart ner och känna på tvätten så att den är torr, så kan jag hämta in den. Och sen så ska jag diska med. Har hunnit med en massa idag, lyckats packa i ordning lite lådor också, så nu står de i vindsförrådet istället för inne i lägenheten. Det tar allt lite grann på lådorna här. Äntligen! Har lyckats sätta upp två grejer på väggarna med, så nu är det lite mer hemtrevligt, men långt ifrån färdig. Jaja, det får ta den tid det tar helt enkelt! 

Igår hade jag lite besök av Robin, Anna-Sara och Angelica. Jätte-trevligt var det. Träffade en granne här med innan, som visade sig vara en gammal skolkompis. Det tyckte jag var kul. Nä, nu får jag väl springa ner till tvättstugan och kolla tvätten. Sen så ska jag vänta in lite människor med.

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Märta-Pärta

Jag tycker du duschar hela tiden, haha. Hur är det att bo i lägenhet nu då? :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback