Makaroner och köttbullar.

Dagens middag fick bestå av makaroner och köttbullar. Gott! Gissa vad jag fick göra idag på Netto? Självklart, städa och moppa! Haha, jag känner mig som en städtant eller något ibland., städ/moppmaskinen var fortfarande sönder.. Fick besök av Anna-Sara inne på Netto med, strax efter min lunch. Det var trevligt. Hon var med när jag frontade och plockade bort lådor från hyllorna. (Ja, alltså, det jag brukar få göra..) Ibland är det inte kul att vara praktikant, när man får samma saker om och om igen. Men jag har ju iaf något att göra under dagarna.

Angelica kanske ska komma på besök idag, det ska bli skoj, har ju inte sett henne på "evigheter" nu ju! Haha! Min fastighetsskötare ringde innan och berättade att han ska komma och byta en del på spisen imorgon. Så jag ska försöka smita tidigare från Netto imorgon.

Nä, nu ska jag försöka få mig det sista av maten, så att jag kan diska med. Pust, det är ju mycket att göra när man har lägenhet, men fan, jag klagar inte, jag har ju min egna lägenhet nu!

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback