Packar upp.

Packar upp, packar upp, packar upp.. Lådorna tar ju inte slut. Någon gång, förhoppningsvis, så ska dom väl ta slut. Nu sitter jag och gör verkligen ingenting. Bara slappar ooch tar det lite lugnt. Det är ganska skönt. Tim ville komma hit runt 16 sa han, så jag vänta la in honom ungefär. Ska äta något med tänkte jag. Får kolla vad jag har i frysen/kylen.

Det är ju nästan varmt ute idag! Hela -2 grader, faktiskt! Vi kanske börjar gå mot vår nu? Haha, nja, det är la lite för tidigt för det tror jag iofs. Men man kan ju alltid hoppas iaf. Har iaf bokat tvätt-tid för första gången i mitt liv idag. Det var en händelse som jag alltid kommer att minnas. Jisses, ja.

Ja, och att använda duschen var ju en hel upplevelse i sig verkligen. Haha, men nu är det gjort med. Fick hämtat svarta sop-påsar innan med när jag var i tvättstugan. Igår var var Cissi, Marion, Angelica och Robin här. Vi spelade lite Gamecube, käkade på Donken och hade det mys. Angelica sov här men resten åkte hem. Men det var mysigt. Nä, nu ska jag gå och få något i magen!

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback