Skjorta eller t-shirt?

Det var den stora frågan för Big Q igår när han skulle gå ut i Gbg med Mathias. Först skulle han bara gå i t-shirt, men det tyckte varken jag, Marion eller Cissi. Inte heller Mathias tyckte det när han kom hit. Så efter många om och men så tog han skjorta på sig. Min skjorta, som jag köpte för något år sedan. Och ja, det är en kill-skjorta, inte en tjej-skjorta, fast det hade sett sjukt kul ut om det hade varit det.

De kom ju iväg tillslut iaf och jag hoppas att de hade roligt och lyckades komma in gratis. Jaja, det får man la höra om inte annat. Donken blev det en stund igår med. Gott! Jag ska nog bara chilla idag. Tror jag iaf, ska se om jag har någon nice film som jag kan titta på.

I veckan ska jag och mami till Jysk, sen så kanske Madde kommer någon dag också, hon kunde inte förra veckan. Fast det är söndag så lägntar jag sjukt mycket till nästa helg redan. Hmm, wierd!

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback