Skräck.

Jag och Cissi såg en skräckfilm igår. En riktig skräckfilm, en läskig skräckfilm. Paranormal Activity. Vi skrek flera gånger, som tjejer verkligen. Jag undrar vad grannen tyckte, hon trodde nog att vi inte var riktigt kloka i huvudet. Men det var läskigt. Jag trodde inte att den skulle vara så läskig. jag trodde verkligen inte det.. Men det var den. Varenda gång det bytte scen, så sa jag och Cissi: "Nej, inte natt, inte natt! Inte natt igen!" eller "Nej, men gå inte dit, nej, snälla, gå inte dit!". Men det blev natt endå, fastän att visa att vi inte ville det. Det var hemskt. Det är den enda riktigt läskiga och även bra skräckfilm jag sett. Och jag har sett en del. 5-i-topp-listan för skräckfilmer ser ut såhär:

1. Paranormal Activity
2. Blair Witch Projekt
3. Rec
4. Stay Alive
5. Halloween/Fredagen den 13:de/Terror på Elm Street-filmerna
Bubblare: Resident Evil

Ja, där har ni de. Mina favoritskräckisar. Efter den så såg vi på American Pie - the Book of Love. För Cissi hade inte sett den. Den är ju sjuk den filmen, men skoj. Snuskhumor, det gillar vi.
Idag blev ingen praktik, mådde inte alls bra i morse. Mådde illa så fort jag reste mig upp och höll på och svimma och det känns inte som om man ska jobba då. Eftersom att jag står upp hela dagarna. Men imorgon så ska jag dit, för jag hoppas att jag får börja sitta i kassan denna veckan.

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Märta-Pärta

Åå den har jag velat se jättelänge!

Postat av: Isabelle

Camilla <3

Postat av: Camillamon

Hahaha :p jag såg den filmen för ett tag sen och jag håller med om att den va riktigt bra och framförallt läskig xD kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback