Titt som tätt.

Idag har det tittat in människor titt som tätt i min lägenhet, Angelica, Tim och Big Q. Och ringt i min telefon har det gjort titt som tätt med, Big Q och Papi. Även jag har plingat iväg två samtal med min telefon, till Larza och Mami&Papi&Syster. Mkt trevligt vill jag säga. Big Q kom hit och bjöd på ett wienerbröd, jättegott! Sen så åkte jag med honom hem till honom, i brist på annat att göra en fredagkväll. Han bjöd till och med på en cider och kanterna på sin pizza! Sen var han snäll och körde hem mig med.

Så nu är jag hemma igen, vilket äventyr. Är helt slut! Och jag har inte hunnit in i duschen än heller. Funderar på att göra det nu och sedan gå och lägga mig, för jag är riktigt trött. Fast jag ska diska den sista disken med som är i handfatet. Blir ingen dagens upptäckt idag, för jag har inte upptäckt något särskilt roligt tyvärr. Dock har jag ett STORT problem.. Jag vet inte vad jag ska ha på mig imorn. Jag vet byxor, men grejen är vad man ska ha till det.. Oj.. Det får bli morgondagens problem!

Ska till Ahlqvist, Lindex och Netto imorn med. Kolla present till Mami, göra slut på lite pengar på presentkortet och inhandla lite förnödigheter. Nice, en del att göra imorgon, med andra ord. Sen är det utgång som gäller!  

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nicole

Härligt! Bilder på dig och nya lägenheten? =P

Kram Nicole


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback