Tråkigt.

Jag har tråkigt, sjukt tråkigt. Så då tänkte jag att jag kanske kunde skriva ett blogginlägg istället, men nu när jag sitter här så har jag inte direkt något att skriva istället. Typiskt verkligen. Hmprf! Dock har jag la lite och packa upp men det lockar inte alls. Det är inte kul att göra det själv. Mycket roligare om man är två. Hmm, får la försöka flörta hit någon..
Jag är sjukt trött med! Det är inte bra att hålla igång såhär på helgerna. Men kul var det, så jag fortsätter. Haha! Helt slut och trött, fast jag inte har druckit knappt en droppe alkohol. Haha, ja, jag kan ha kul endå.

Nä, nu ska jag inte ta upp er tid mer. För jag måste hitta på något att göra nu annars börjar jag snart klättra på väggarna här! Och det är inte bra, inte bra alls.

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback