Sönderstressad? Absolut inte.

Jag är trött. Då menar jag verkligen trött. Ändå, så orkar jag vara vaken att antal timmar till. Huvudet är trött men inte kroppen. Stressar ihjäl mig gör jag också. Thanks to the work! Jenny blev så trött på mig idag att hon sa "Men, för fan, sätt dig ner. Du kommer ju bli sönderstressad!". Ja, på ett ungefär iaf. Men det var det hon menade i stora drag och grejen är, att hon har rätt. Så jag satte mig i kassan ett tag, pustade ut och bara andades och njöt av lugnet. Men på söndag drar det igång igen. Frukten, mejeriet, kyl-spot, vanlig spot, flytta chips och städa. Jag tror nog att jag kanske kan hinna på 8 timmar. Får hoppas på det bästa helt enkelt. Take care now, bye bye then.

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback