Tiden som flög.

...
Passioner kräver fler än en, man bör vara två.
Jag sålde mina dagar, för någon fattig minut,
då vi glömde alla lagars krav men sen tog det slut.
Du kan fånga den du saknar, den natt som då sveper förbi,
är du lycklig när du vaknar sen, då är du fri.
...
Jag har bott i Kinna i ett halvår redan. Sex månader bara flög förbi. För två år sedan tog jag studenten. Vad har jag egentligen gjort under två år? Men efter två år av undran om vem jag faktiskt är så tror jag att jag har börjat hitta mig själv, lite mer än vad jag har gjort innan. Jag har levt på ett helt annat sätt. Jag har kommit människor närmare än innan och jag har lättare för att läsa av människor. Jag har kanske lärt mig ett och annat iaf. Trots allt.

Permalink Känslor & Tankar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback