Ont blir till sug.

Varför ska det göra ont? Fortfarande? Men jag vet varför och jag kan inte göra något åt det. Det enda jag vill veta är varför, men jag kommer inte att få något svar.

Bara max 20 minuter senare i trappuppgången så får jag ett sug i magen. Ni vet, ett sånt där härligt sug. Och jag får ett fånigt leende på läpparna. Ett sug som jag inte har känt på jättelänge, kanske kan det sluta göra ont någon vacker eller regnig dag och jag kan fortsätta ha ett fånigt leende på läpparna i längre än 10 minuter?

Permalink Känslor & Tankar Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Cissi

Av rubriken att döma så trodde jag först att du snacka om mens, liiite fel tolkning =P

Du kommer nog att få veta, nångång. För någongång lär väl även han mogna, eller inse hur han har betett sig?

Förresten så känner du väl uttrycket "bästa sättet att glömma en kille är att ligga under annan". Hoppa på grannen nästa gång ni ses i trappuppgången bara, han kan ju inte säga nej. Hihi!

Postat av: Elinvelin

Camilla är kä-är! Camilla är kä-är!



Camilla and "humhum" sittin' in a three, k-i-s-s-i-n-g!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback