v. 22 & v. 23.

Det verkar bli en hel del jobb denna veckan. Just look:

v. 22
Måndag: 13-19.15.
Tisdag: Ledig. Tvätt-tid!
Onsdag: Ledig. Kolla kamera i Borås!
Torsdag: 6-9. Hem och fira syster!
Fredag: 10-19.15.
Lördag: 8-18.15.
Söndag: 9.30-18.15. Syster fyller år, grattis!

Det blir allt lite tider denna veckan. Nästa helg jobbar jag åtminstone inte. Varannan helg gäller för mig. Dubbel OB på söndagar också, det är nice, även efter 14 på lördagar. Money, money liksom. Men en hel del stägningar, vilket jag inte är så bra på, men jag måste ju lära mig någon gång. Hur blir nästa vecka då?

v. 23
Måndag: 10-19.15.
Tisdag: Ledig.
Onsdag: 10.30-19.15.
Torsdag: 6-9. Tims student!
Fredag: Ledig. Systers skolavslutning!
Lördag: Ledig.
Söndag: Ledig.

Fullspäckat känns det nästan som. Efter att jag har jobbat v. 22 så får jag iaf en veckas ledighet. Tror jag, kan ju iofs bli inkallad. Men jag ska njuta av de stunder då jag är ledig.

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback