Massa saker!!

Bad update, very bad update. Sorry! Snabb update om vad som hänt, vi börjar med lördagen! Då fick jag gjort en hel del. Handla på systemet, springa med Big Q:s sprit till honom på hans jobb. Sedan hem, börja fixa lite, senare blev jag upplockad av Marion och Cissi, även Angelica som kom lite senare, vi skulle käka pizza på Örby`s! Gott, en Hawaii utan skinka med kebabsås. Mums! Senare tillbaka hem till mig, vänta in Martina och Anna-Sara. Dra fram Förfest-spelet. Det var kul, man fick strippa och såna grejer! Det slutade iaf med att Anna-Sara satt i trosor och BH och Martina satt i BH och byxor. Då plingade det på dörren och in ramlar Adrian, Big Q och Marcus. Enligt Big Q så var de i himmelriket. Konstigt, eller hur?
Runt 22.40 kom vi iväg till Hotellet och vi kom in innan 23 så vi behövde bara betala 20:-. Väl inne så var det väldigt trevligt, dansade som galningar och hade sjukt kul. Mötte upp Elin där inne och runt 00 så kastar sig någon runt mig och ropar: "Äntligen, någon jag känner!". Det visade sig vara Tim och det var skoj att träffa honom för jag har inte sett han på ett tag. Att förklara alla detaljer skulle ta hela kvällen, så om någon undrar så får vi ta det på telefon, för jag orkar inte skriva allt. Men kul hade vi! Andra gången jag var där och jag ger även denna helgen tummen upp!

                       

Under söndagen var jag inte så seg som jag trodde att jag skulle vara. jag bakade med Jill. Det gjorde vi i ca. 6 timmar. Misslyckade Kärleksmums, lyckade kola-kakor, jättegoda bröd och två pizzor! (Jag är stjärnkocken bakom pizzan, som blev väldigt god!) Sedan fick springa hem och byta om snabbt, slå en pling till Madde och börja gå mot där hon bor. Fast hon fick möta upp mig för jag visste inte var hon bodde riktigt. Där spelade vi Bingolotto, men vann ingenting. Så fick jag ha Maybelline i knät en stor del av kvällen. Mitt finger smakade också väldigt bra verkade det som. Jag är både smickrad och hedrad att hon nästan åt mig! Barn brukar inte tycka om mig nämligen, men hon verkade göra det, det gjorde mig riktigt glad!

Idag har jag spenderat en stor del av dagen i Borås. Fick träffa Krüger och Daniela bland annat från Fuv. Vi var på en väldigt kul föreläsning faktiskt. En slags trollkarl som också skulle motivera oss och jag blev faktiskt motiverad. han var väldigt bra och kul. Skämtade och hade sig! Så många garv fick jag. Senare när jag kom tillbaka till Mark, så träffade jag Elin och så skulle vi boka lite bowlingbanor, men det gick sådär. Fanns inga bra tider, men de hade en kund som kanske kommer ändra sig, så vi ska tillbaka dit imorgon. Sedan hem till Jill och planera lite. Jag ska passa hennes lägenhet nämligen. Och nu så är jag hemma! Jag ska plinga iväg ett samtal till Cissi tänkte jag.

Oj, vilket långt inlägg det blev! Jaja, ni har och läsa iaf om ni nu orkade ta er igenom allt, så att säga. 

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Camillamon

Hahaha :P den där förfesten låter väldigt rolig xD förstår varför dem tyckte dem hamnat i himmelriket ^^ hehe.. I övrigt låter det som om dem senaste dagarna varit helt underbara ;) synd att jag inte kom i måndags oxå.. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback