Pff!

Skäll på mig bara! Skäll på mig! Jag vet att jag är en dålig människa. En dålig person. Förlåt för att jag inte bloggat på länge, men skäll inte på mig. Haha, nä, helt ärligt, jag är dålig på att blogga, jag vet. Iaf de senaste dagarna. Men, ja, det har inte hänt så mycket sedan sist. Igår var jag med Big Q i Gbg och släppte av hans mami som skulle till Norge. Sedan så gick vi in på Nordstan och hittade 3 stycken t-shirtar till honom. Men inget till mig, dessutom var jag inte ute efter något, så jag lyckades hålla i pengarna.

Idag så har jag umgåtts med Cissi. Det var väldigt trevligt och vi pratade en del. (Som alltid, självklart.) Nu hade jag tänkt att läsa lite bloggar och så där faktiskt. Det är skönt att göra på kvällen. Kanske uppdaterar lite sen.

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback