Snabb update.

Sitter här och gör en snabb update. Ska bege mig mot Skene om 35 minuter. Det är iaf då bussen går. Ikväll blir det utgång på Hotellet med roligt folk. Egentligen behöver jag diska och dammsuga med, men jag har all tid i världen känns det som. Imorgon ska jag träffa en kompis från Gbg och i veckan händer inte mkt. Jag ska jobba på torsdag mellan 10-19. Money, money! Sedan bär det av hemåt mot Älekulla på påskafton för att träffa mami, papi, syster, farmor och farfar. Har inte träffat farmor och farfar sen julafton, så det är på tiden nu. Hem till Kinna igen på påskdagen och förmodligen utgång samma dag på Hotellet, igen.

Detta är vad jag vet just i detta nu. Sedan så kan det ju hända mer som jag inte vet om just nu. Men det märker jag!

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback