True Blood.

Idag ska jag träffa Bea en stund. Ska bli kul, inte sett henne på ett halvår ungefär. Så det var på tiden nu. Igår dejtade jag Camilla, Elin och Krüger. Det var riktigt mysigt, men vi saknade Wille. Som hade försovit sig. Vi satt och fikade i lite över 2 timmar, så det var riktigt kul! Sedan efter det så träffade jag Tim. Vi tittade på en serie, eller ja, vi började titta på en serie. True Blood. Den var ganska bra faktiskt. Nä, nu måste jag fixa en massa.

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Caroline

svar: yes we will sis! ^^

Postat av: Camillamon

Oooh, jag ÄLSKAR true blood :D

Postat av: Daniel

Bra serie!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback