Vampire Diaries.

Jag är sjukt kissenödig just nu. Intresseklubben antecknar febrilt hoppas jag? Idag träffade jag Cissi en stund. Vi tittade på MTV och en skateare som heter Ryan Sheckler. Snygg som få och det absolut största +:et är ju att han kan skatea. Jag vet inte, det är något med skateare, något nice liksom. Åter till vad jag och Cissi hittade på. Inte direkt mycket egentligen, vi gick till Örby`s och åt pommes. Sedan så gick jag hem igen, sjukt skönt att vara ute och gå, speciellt i det vädret som vi har haft idag!

När jag väl hade kommit hem, lycklig över att äntligen kunna gå ut och gå utan att frysa rumpan av sig, så har jag inte gjort så mycket. Jag poppade mig en skål med popcorn och drog igång serien Vampire Diaries. Jag tänkte att eftersom att man har hört så mycket om den serien, så måste man ju iaf ge den en chans med några avsnitt. Det skulle jag inte gjort, för jag är fast. I både den och True Blood. Inte bra! Jag börjar följa för många serier.. Strunt samma, bra är de iaf. Huvudsaken ju, right?

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Camillamon

Det är hett med skateare :P vet inte riktigt varför men dem har så skön stil :D

Postat av: Märta-Pärta

Vampire Diaries är så jäkla bra!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback