BMB:s Flyttfirma.

BMB:s Flyttfirma, står till ditt förfogande när du ska flytta eller vill ha hjälp med inredning. Ja, visst låter det nice? Min, Angelica och Robins idè. Vi kom på det när vi höll på i Robins lägenhet idag. I ca. 1 och en halv timme höll vi på med att vika handdukar och täcken, hänga upp kläder på galgar, sätta upp hatthyllor, lägga ut mattor o.s.v. Fortsättning följer på onsdag kväll förmodligen, då kanske vi får satt upp lite tavlor. Förhoppningsvis åtminstone. Då får vi använda musklerna, vi ska bära soffa och fotölj och vem vet, kanske en tv hinner flyttas också.

På torsdag ska jag en sväng till Borås med Angelica. Vi ska ha vår "Borås-dag", är det tänkt iaf. Imorgon ska jag slänga av min stackars gamla tv och följa med Cissi till ett mindre roligt ställe. Nä, nu ska jag hoppa in i duschen och sedan sova! Det sista på ett avsnitt med One Tree Hill ska jag med hinna med tänkte jag. God natt!

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Angelica

Jaså, du har redan hunnit blogga? hihi. Vi e bäst! :P Syns om några timmar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback