Chill!

Ännu en gång så har det blivit måndag. En måndag med sol, fast det känns som om det blåser lite kallt. Jag försökte påbörja en ommöblering i min lägenhet. Det positiva är att jag inte har några lådor kvar. Okej, en, men den står bakom dörren, så man ser den inte. Har fått en tråkig nyhet, jag får inget bostadsbidrag, pga. att jag kommer tjäna mer än ett visst belopp. Så det var lite tråkigt. Så jag måste fixa mig money, ett till jobb kanske?

Denna vecka bjuder inte på mycket:
Måndag: Chill!
Tisdag: Chill!
Onsdag: Jobb 6-14.15. Chill!
Torsdag: Jobb 6-16. Chill!
Fredag: Chill!
Lördag: Chill!
Söndag: Chill!

Ja, jag får nog allt ta det lite lugnare. Vill ju inte bli utbränd. Nä, men ska försöka ta tag i lägenheten denna veckan. Få ordning på saker och ting.

Nästa vecka blir ganska lugn med
:
Måndag: Jobb 13-19.15.
Tisdag: Chill!
Onsdag: Chill!
Torsdag: Hem till Älekulla, fira min syster. Chill!
Fredag: Hem till Kinna igen. Chill!
Lördag: Jobb 8-18.15.
Söndag: Jobb 9.30-18.15.

Jo, en ganska lugn vecka där med. Jag har verkligen inte så mycket att skriva om.. Så jag återkommer när jag vet vad jag ska skriva.

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback