Såna-där-förälskad-känslor-för-någon-annan-känslor.

Jag tror allt att jag har gått och blivit sådär härligt förälskad! Men om det är vårkänslor eller att jag faktiskt börjar få känslor för någon, det vet jag inte. Jag menar, under ca. 9 månader så har jag inte känt något alls. Nästan. Förutom kanske sorg och ilska, kanske också en smula förvirrad emellanåt, men det jag menar är att jag inte har känt såna-där-förälskad-känslor-för-någon-annan-känslor, ni hänger med va?

Eller så är det bara en sån där liten crush såhär på våren.. Typiskt!

Permalink Känslor & Tankar Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Cissi

Veeeeeeeeeeeeeeeem?!?!?!!?!?!?!

Postat av: Camillamon

Mysigt ;) hihi!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback