Jag ser dig.

Jag ser dig, nästan dagligen. När du går eller cyklar, vilket förmodligen måste göra dig miljömedveten. Eller så kanske du helt enkelt inte har en bil utanför på parkeringen som alla andra. Ungefär som jag, jag har varken bil eller körkort, men jag gissar att du har körkort. Ett snabbt hej och ett litet leende, någon gång i veckan. Är du en fåordig person kanske? Tror inte det, jag tror att du är ganska pratglad, när man lär känna dig. Kanske också en aning busig. Jag vill tro det. Du har ett busigt leende. Du är lång, längre än mig, förmodligen starkare också. Jag tror du har muskler. Du har alltid en tröja eller en jacka på dig, så jag är inte säker, men jag tror det. Du kanske fryser lätt? Synd, för jag tror att du har en fin kropp. Du är en nattuggla, du jobbar på natten. Jag har sett dig när du går till jobbet på kvällen och hör när du kommer hem kl. 6 på morgonen, när jag ska iväg och jobba kl. 7. Jag vet knappt något om dig. Fast du bor 3 meter ifrån mig. Men du verkar vara en intressant person. Jag ser dig, nästan dagligen, men jag känner dig inte. Men jag vill göra det.

Permalink Känslor & Tankar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback