Dålig blodcirkulation.

Jag jobbade igår, i nästan 9 timmar. Idag är jag ledig och åkte och simmade med Cissi, vi fick skjuts dit av Cissis mamma, sen när jag skulle ta bussen hem, då behövde jag inte betala något fastän att jag var helt ärlig och sa att jag skulle åka på vuxen när han frågade om jag skulle åka på halv. Busschauffören tyckte inte jag skulle behöva betala något från Kaskad till Kinna, eftersom att det skulle kosta 38:- för mig, så jag fick åka gratis. Vilken snäll busschaufför. Imorgon är jag också ledig, då skulle jag åkt till Borås med Adrian egentligen och köpa kläder, men han hade köpt kläder idag, så det blev ingenting med det. Så imorgon har jag inga planer än så länge. På torsdag däremot så ska jag jobba, då börjar jag 06:00 på morgonen och så slutar jag runt 10:00. Och efter det så ska jag åka till sjukhuset och lämna blod, runt 14:00. Vet ni vad? Jag har en sjukt dålig blodcirkulation, för jag fryser så otroligt lätt. Vilket inte är särskilt bra när man bor i Marks Bostads lägenheter som är kalla nästan jämt. Så jag kommer frysa ännu mer på torsdag när jag har gett blod. Dålig blodcirkulation, ja, alla ska vi väl lida av någonting.

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback