Känner du mig?

Ibland undrar jag hur väl folk känner mig, så jag tänkte göra lite frågor och se hur väl ni känner mig:

...
1. Visste du om att jag har haft flera smeknamn? Nämn minst två som jag faktiskt lyssnat på.
2. Under hösten 2009 gick jag en kurs på Komvux i Mark. Vet du vilken kurs och vilket betyg jag fick?
3. I januari 2010 hände något väldigt speciellt i mitt liv. Vet ni vad det var?
4. Just nu jobbar jag i en butik. Men vet ni vilken?
5. 4 november gjorde jag något som bara har hänt två ggr innan och som jag är stolt över. Vet ni vad det är?
6. I slutet på juli 2009 hände något hemsk i min familj, kommer ni ihåg vad det var?
7. Mellan september 2009 - mars 2010 gick jag på ett ställe i Borås, vet ni vad det hette?
8. I september 2010 var jag i Turkiet, men kan ni nämna minst två av de som var med där nere?
9. Min kära mobil har hängt med i ett och ett halvt år nu, vet ni vad jag har för modell?
10. För de som inte visste det, så har jag en syster. Vet ni vad hon heter?
11. Det finns en komisk sjukhus-serie som jag verkligen älskar. Kan du namnet på den?
12. Jag är född relativt tidigt på året, vet du vilket stjärntecken jag är?
13. Jag älskar att titta på film, men jag älskar också en vissa genrer på film. Kan du lista ut en av de om jag säger att det faktiskt inte är komedier?
14. När jag ringer med min telefon, så ringer jag sjukt billigt. Vet du vilken operatör?
15. Många av de jag känner har jag känt i flera år men det finns en person som jag har känt i hela 15 år. Vet du vem?
...
Vad ska jag säga? Jo, lycka till and have fun!

Permalink Tidsfördriv Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Cissi

1. Camillus o Millan maybe?

2. Bildredigering hette den tror jag o du fick MVG.

3. Du blev Kinnabo =)

4. Netto.

5. Du dumpade ditt eget blod.

6. Din mormor vart en ängel.

7. FU. Orka skriva Folkuniversitetet.

8. Robin o Mathias.

9. Vettefan, en vit Ericsson ärre iaf.

10. Caroline, med stort C.

11. Scrubs.

12. Du är en firre. En mört =P

13. Skräck.

14. Parlino.

15. Marjök.

Enjoy!

Postat av: Angelica

Jag tror att jag känner dig rätt väl...



1. Camillus, Camilla lilla, Millan och CB :P

2. Bildbehandling, MVG

3. Du flyttade från skogen till din nuvarande adress

4. Netto i Kinna

5. Du gav blod :) Vem var det som införde det i våra liv?

6. Din mormor tog vingarna upp till molnen.

7. Folkuniversitetet

8. Jill, Rasmus, Cissi, Martina, Marion, Robin, Mathias, Daniel och roomie :)

9. En vit, fällbar Sony Ericsson. E inte så bra på resten av siffor och bokstäver ;)

10. Caroline

11. Scrubs. Fast du tycker om sjukhusserierna Grey's å House också men de e inte så komiska ;)

12. En firre

13. Kunde jag utan din ledtråd. SKRÄCK

14. Parlino, men inte lägre än Glocalnet ;P

15. Marion :)

Postat av: Angelica

Nu får du svara tillbaka på min blogg då :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback