Klockrena kommentarer.

En hel del dumma kommentarer har klämts fram, här är några få som jag minns med ett stort leende:

...
I Turkiet:
Angelica beställer en drink som heter Orgazm. En kort stund efter att Angelica har tagit sin första klunk frågar Cissi: "Var det gött eller?"
...
I Turkiet:
Rasmus har fått i sig lite för mycket att dricka och yrar: "Är vi i himlen?". Mathias svarar: "Nejnej, vi är i himeln, du är i helvetet!". Rasmus svarar: "Nä, för i helvetet finns inte så fina färger!".
...
I högstadiet:
Under en lektion klämmer Robin ur sig: "Två dumhuvuden är bättre än ett!".
...
Hemma hos mig:
Angelica försöker hjälpa mig med att få in en skruv ut i taket och utbrister: "Jag får inte in den ju!".
...
På McDonalds:
Jag, Cissi, Marion och Robin sitter på McDonalds och Cissi säger: "Det finns ju verkligen inget fint att titta på här i...". In kommer en kille med extremt fin kropp och Cissi tappar hakan. Cissi klämmer ur sig: "Jag tar tillbaka det där."
...
Det finns mer kommentarer, men ingen som jag kan komma på nu. Men om du kommer ihåg någon sjukt bra kommentar så kan du väl lämna en också. (Där fick jag allt till det!)

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Cissi

Det var i gymnasiet Robin sa det där om dumhuvuden.

I Turkiet sa Marion att hon ville slicka Angelica. Något mer kan jag inte komma på just nu.

Kram

Postat av: Märta-Pärta

Rasmus var så söt då när han slängde ur sig den där kommentaren, hihi

Postat av: Angelica

Du missade Marions kommentar när vi var på stranden,... Då det bara var jag, hon, Robin och Daniel kvar. Då kläckte hon ur sig: "Han kom rekordsnabbt" å syftade på Robin.. :P haha.. (alltså hans solbränna.) Fast vi tolkar ju det som vi vill eller hur? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback