Pissed off.

Lyckades göra en person ganska pissed off på mig, I think. I vilket fall som helst, personen i fråga tog bort mig från bilddagboken, facebook och deleteade mig på msn (har ingen koll på om det var någon mer sida). Dock vet jag inte vad jag sa eller gjorde, förrutom att jag var på ganska pissed humör, härom dagen. Av olika anledningar var jag på dåligt humör. Vilket jag också, så vänligt jag kunde, sa till personen. Trodde aldrig jag kunde göra en person så pissed off. Dock så stod jag inte personen i fråga särskilt nära heller, utan det var en föredetta kompis kompis. You get it, right? Vi varken umgicks eller pratade särskilt ofta. Men det är endå tråkigt att det händer. För det var inte direkt något som jag ville skulle hända.

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Bea

Haha va de samma person tro som jag upptäckte nyligen hade tagit bort mig från facebook, inte för att jag bryr mig haha men kanske va samma person :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback