Gym + jobb.

1 timme och 45 minuters gymmande idag. Dagens pass bestod av uppvärmning på gåband ca. 10 minuter, 15+10+10 på tolv maskiner, nedvarvning med spinningcykel i 20 minuter och sedan streching i 10 minuter. Känns awesome i kroppen! Och vi blev klara innan 10:00 också, så hela dagen var ju kvar efter det. Snart ska jag iväg och jobba, 14-19:15 med Jennifer. Jag vet inte om jag har sagt det? Jag är blomsteransvarig på jobbet numera, vilket innebär vattning, rensning och hålla ordning. Mindre lätt när kunderna ställer blommorna på golvet och inte tillbaka på blomvagnen. Suck! När jag inte jobbar får jag hjälp utav Alex att hålla koll på blommorna, då får han agera blomsterpojke! Personalen fick igår beröm från kunderna över att vi är trevliga och hjälpsamma, tack gode gud att det där påklistrade smilet syns! Detta genom en undersökning som gjordes i butiken. Motivationen steg nog lite grann hos oss allihop. Nä, om jag ska sätta på mig jobbkläderna och förbereda mig inför en stressig fredagkväll. Har'e!

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback