Jävla vad!

Min helvetes, jävla vad bara krånglar! Jag kan fan knappt springa 300m innan jag får ont. Något är jävligt fel känns det som. Så jag ska ringa vårdcentralen imorgon eller på onsdag och försöka få en tid så att de kan kolla upp det. För jag börjar bli orolig på allvar nu. I början tog jag det med en klackspark men nu känner jag att jag kanske inte ska ta så lätt på det. Vårdcentralen blir det! Jag vill inte ge upp mitt springande nu när jag äntligen har kommit igång igen! Och det är så grymt skönt också att springa. Jag rensar bort alla mina tankar på all skit som existerat i mitt liv. Asgött är det! Är som en ny människa efter varje pass, både med gym, simning och löpning. Sängen min kallar på mig. Jobb imorgon, 06:15-14:15!

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback