Träningsberoende?

Det blev 1 timma och 40 minuter på gymmet idag. Uppvärmning på spinningcykel, genomkörare av hela kroppen på träningsmaskiner, nedvarvning på spinningcykel (med programmet Fat Burn, jobb för benen på level 3, gött!) och sedan stretching. Jag och Angelica bokade även en tid med gyminstruktion, vilket blir på onsdag 14:30. Så på måndag morgon kör vi gym igen med ungefär samma upplägg som idag och onsdag morgon blir det konditionsträning. Har funderingar på att köra på att simma lite imorgon och kanske köra en kortare löpning under kvällen imorgon. Sitter i valet och kvalet om jag ska ta mig till gymmet själv på fredag. Inte jättelockande att göra det själv, men det blir förmodligen en liten tripp dit. Får känslan att jag inte kan låta bli helt enkelt! Dagen har spenderats, förrutom gymmet med Angelica, med att åka till komvux och hoppa av matten, igen. Jag vill helt enkelt inte läsa matte och ville det nog egentligen inte det från början. Bristande motivation helt enkelt. Sedan umgås med Cissi och tjöta massor! Angelica tittade en stund också, hon dök upp lika fort som hon åkte igen. Men hon kom in och sa hej iaf! Nä, nu ska jag försöka göra någon nytta, situps kanske?

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback