Löpning, simning och gym.

Jaha, då var det snart dags att besiktiga bilen. Dock tänkte jag ge mig på att förska boka en såndär på nätet. Fatta inte någonting av hur man skulle göra. Jag får helt enkelt ringa dit imorgon efter jobbet. Hoppas att den lilla Pärlan går igenom. Idag har jag inte gjort många knop. Jag har sprungit 2,2 km på 16 min. Jag är nöjd. Premiär-turen för mina nya joggingskor. De kändes oerhört bra! Så nu ska jag snart börja ge mig uppåt på 3 km och vidare mot 5 km. Får ta det hyffsat lungt. Vaderna måste ju orka med också, men än så länge känns det bra. Men får hålla tillbaka mig själv hela tiden så att jag inte drar på för hårt fastän att jag verkligen vill. Men framsteg görs varje gång, vilket är helt underbart! Motivationen bara växer och snart öppnar även Kaskad så att jag kan börja simma igen. Elin undrade om jag hade lust att börja stå på Friskis&Svettis 2 timmar varannan lördag. Då får jag gymma gratis! Får bara betala medlemsavgiften på 120:-/år. Nice! Får se om det blir så. Men det tål abslut att tänkas på! Om inte annat så har jag ju Corpus som fungerar ruskigt bra också. Löpning, simning och gym. Det låter rätt så bra, eller hur?

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback