Lördag.

Jag sitter och lyssnar på min grannes musik som spelas. Högt. Är rätt så praktiskt då jag kan spara på mina stackars minuter på Spotify. Hör och häpna, de spelar bra musik också! Min två-veckors-semester som tog slut för bara en vecka sedan saknar jag av hela mitt hjärta. Jag vill verkligen inte jobba. Det är tråkigt. Jag har varit på samma ställe i två år nu och jag har tröttnat på alla rutinerna och måste-vara-trevlig-fastän-jag-egentligen-inte-vill-känslan. Sitta och le i kassan och låtsas som om jag verkligen är så trevlig. Nej! Jag hade velat ha ett jobb där jag får vara otrevlig istället. Det hade varit något. Så kan man gå tillbaka till ett sånt där måste-vara-trevlig-jobb igen efter ett tag. Då hade man kanske uppskattat sitt jobb mer? Ledig helg har jag iaf och det har jag fram till mitten på augusti. Det är skönt iaf. Jag har spenderat dagen i soffan med att titta på Grey's Anatomy, tittat lite suckande mot mobilen och blivit besviken av att det inte har hänt någonting där. Blä, har en såndär jobbig saknad. Vilket jag inte vill. För det är inte okej.

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback