Vilken helg!

Tänk om denna helgen hade kunnat vara ett par dagar till. Det hade jag inte sagt nej till. Jag menar när en helg börjar med en spontanbowling och tacos med Angelica, då vet man att den kommer bli bra! Och för att inte glömma att stå i köket hela dagen och laga mat och baka tårta med henne också är långt ifrån tråkigt. Eftersom att vi var grymma också, så blev ju både mat och tårta jättegoda! Sen så måste det ju nämnas att vi fick se Mathias lya också och sedan förtära kanske lite för mycket alkohol på PH:s, dansa på stripptången och Mathias erkänner att han faktiskt tycker om oss. För att sedan dagen efter käka pizza med Robin, och Angelica körde på det lite nyttigare med wok och kyckling. Ja, jag hann till och med en promenad med Kristin under söndagskvällen där skvaller och upplevelser utbyttes i godan ro till fåglarnas kvitter. Vilken helg! Så skoj har jag inte haft på länge. Om ett gott skratt förlänger livet så lär jag bli 500 år gammal. Nästa helg blir det jobb, men det är också sista helgen för min del  att jobba, åtminstone fram till mitten av augusti. Snart ska jag bege mig ut på presentjakt, systra mi fyller hela 18 år på onsdag och det firas med smörgåstårta och ännu mer tårta.

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback