Oj, en normal uppdatering?

Systra mi var på ett litet besök hos mig denna gråa tisdag. Då vi under dessa korta timmar tillsammans hann gå till Lindex och kika och jag smet också in på Systemet för att införskaffa mig lite alkohol. Systra mi fick snällt traska in i en annan affär så länge, hon har ju inte åldern inne för ett Systembesök ännu! Mat intogs också i form utav vitlöksbröd då denna konversation inträffade:

- Men åh, de är ju lite kalla!
- Släng in de i micron en snabbis då!
Två minuter senare:
- Men åh, nu är de ju varma!
Ja, jag är velig, det måste ju vara precis lagom. Det förstår väl vem som helst? Blir en soft morgon imorgon på jobbet då vi plockade upp morgondagens leverans redan idag. Hejja mig och Stina! Dock blir det ombyggnad imorgon istället som gäller. Urk, mindre skoj.. Eftersom jag har varit så fruktansvärt trött idag, pga att jag inte fick många timmars sömn, så har jag inte kännt mig särskilt rastlös idag. Tack och lov! Imorgon blir det Corpus efter jobbet med Angelica och på torsdag kanske vi skulle satsa på att simma lite grann. På söndag blir det förhoppningsvis en långpromenad med Kristin. Ja, nu jävlar! Nu är jag igång igen! Nu ska jag bara få ordning på vaderna med, så är jag snart elitidrottare. Ja, jag kan ju alltid önska det iaf. Har'e!

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback