Rastlösheten slår till.

Ännu en dag lider mot sitt bistra slut. Förrutom det faktum att jag har börjat bli en fruktansvärt rastlös själ och inte har den där kreativa sidan för tillfället så har jag extremt svårt att hitta på saker att göra. Ja, man kan nästan säga att jag tigger uppmärksamhet. Mitt behov har tack och lov stillats för idag av att jobba, prata med folk på både sms och chatt. För sedan träffa Elin och efter det Tim. Men, man kan ju inte jobba 24/7 för att bli av med rastlösheten. Tänk när jag ska ha semester i hela två veckor, vafan ska jag hitta på då? Jag kommer ju klättra på väggarna i brist på annat att göra. Nä, innan klockan slår över tolv-slaget ska jag avsluta detta inlägg. Ja. Så jag gör det nu. G'night!

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback