Artister och mobiler som inte vill ladda sig.

Ja-a, då kan man lägga till både Dead by April, Syster Sol och Kapten Röd under listan av artister som man har sett live. Känns bra! Alla tre var dessutom fruktansvärt bra live så jag är inte besviken. Det enda jag är besviken över är att min mobil fick åka in på lagning igår pga att den inte tar laddning riktigt, har ränder i skärmen (som har varit där ifrån början) och att den stänger av sig ibland lite titt som tätt. Så nu har jag en gammal hederlig knapptelefon och är fruktansvärt fascinerad över att batteritiden håller så länge på den. Jag har väldigt svårt att skriva på den också och ljudet i den när man ska prata med någon ska vi inte ens  ta upp om hur dåligt det låter. Det är rätt så läskigt hur snabbt man blir van vid att ha touch! Jag har tagit mig en funderare och kommit fram till att jag ska ge mig in i duschen, tack och adjö!

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback