Lördag

Jag vaknade faktiskt klockan nio idag! Helt otroligt! Tänkte att jag skulle sova till iaf 11 men så blev det inte. Nope, Robin ligger o sover nu. hehe gick upp och snodde hans dator :P Mohahaha.. :) Jag är lite glad idag. Jag vann på kort igår! en gång av tre.. :P haha jag är gööörbra på kort :P
Ska på kalas idag! Ska bli skoj. Det är en som fyller 18 idag, en mycket trevlig tjej faktiskt! :) Det blir smörgåstårta och vanlig tårta. :) Yummie!!


Är ganska så säker
på att det inte blir
en sån här men det
blir tårta iaf! :)

Blev ingen cider igår, var väldigt sugen på det. menmen, får la ta deet en annan gång, idag kanske? Ska nog se vad jag kan få tag i :P hehe Pankhelg på Stars denna helgen, 50 % på, cider, öl, vin, drinkar & mat. Bara så alla vet det om ni skulle vilja gå dit. Själv så ska jag nog inte dit.

Är sugen på choklad nu, en sån där Marabou ni vet.. Mums, va det hade varit gott just nu, en helt vanligt god liten (eller stor) choklad :P hehe Kultkalas nästa vecka, visst längtar vi? Hehe.. ska titta på någon dans antagligen.

Ni får ha det bra!
//Camilla

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback