Tillbaka

Tillbaka i skolan igen. Har filmat nu, det gick faktiskt väldigt bra, det va lite trångt i affären när vi skulle filma, men annars gick det riktigt bra. Cissi fick ta tempen på vattnet, men hon glömde sätta igång termometern så vi fick aldrig redan på hur många grader det va i vattnet.. menmen, sånt händer! Haha.. Nu e jag inte lika trött längre.. Sucksuck, nu vill jag bara hem, bara få slappa o slänga mig framför tv:n. Titta på gilmore girls! Ja, jag tycker att det är bra! :P haha Har säsong ett.

Ska titta på lite filmer från youtube nu tänkte, men jag vet inte vad jag ska titta på. hmm, förslag? någon?

Det är snö ute nu.. Gillar inte snö, tycker det är dumt.. jag menar, det bara ligger där och gör ingen nytta. O så är det kallt också. Eller ja, inte om man är i solen men annars är det kallt! Jättekallt, man fryser nästan röven av sig ju! :P



Sitter i datasalen nu, Cissi, robin och Vickan är här.. Vi sitter och pratar om hur populär Vickan är, hon får sms hela tiden nämligen. Men inte vi andra, har inte fått ett enda sms på hela dagen tror jag. Fast det har ju ringt två gånger i å för sig! Robin båda gångerna. Robin sitter o klagar på alla ungdomar nu, "Dagens ungdomar", säger han hela tiden, men det är ju det att han nedvärderar sig själv hela tiden. Suck alltså! :P haha

Lyssnar på Nordman - Lågornas sken nu. Den är ganska så bra tycker jag. Han är bra. Många av hans låtar är bra, aaa, det är som! :) hihi

Känner för att beställa något från CDON men vet inte vad jag vill ha. Hmm, snart går bussen, eller jag om en halvtimma ungefär. Aja, ska sluta nu, ni får ha en riktigt bra Påsk hörrnu!

Ha det bäst!
Pusspuss//Camilla

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: CC

Snö gör visst nytta, Det värmer marken åt allt som ligger under den, som växter o sånt som kommer fram till våren. Den du, det sa dom på Bolibompa en gång! Jaa, haha dagens ungdomar och alla emo. Robin vet minsann vad han tycker ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback